2015 m. rugpjūčio 11 d., antradienis

UniCon 2015 Infinity I.T.S (Turnyras)

Atsikėliau šeštadienį ryte, pasiėmiau krepšį su Infinity figurėlėmis, kauliukais ir  išėjau į sutartą vietą susitikti su kolegom. Apie 6 val. ryte aš, Aku ir Karolis susėdom į automobilį ir išvažiavom, pakeliui prigriebėm Double Ttrouble. Kelionė praėjo be nuotykių, šnekant apie šį bei tą ir spoksant pro automobilio langus.



Į turnyro vietą atvažiavome gerokai per anksti, tad turėjom dar gerą valandą laisvo laiko, kuri praleidom žioplinėdami į prasidedančią parodą ir keistai apsirengusius žmones. Po kurio laiko buvo suruošti stalai žaidimams, mano kolegom pasirodė, kad ant stalų per mažai dekoracijų ir kariam nebus kur slėptis, nors man taip nepasirodė.
Turnyras dalyvių skaičiumi nebuvo gausus, viso į turnyrą susirinkom berods 9 žmonės, 4 iš Lietuvos ir 5 iš Latvijos. Ilgai nedaugžodžiaujant burtų keliu buvo sudarytos pirmųjų mūšių poros, man teko susikauti su Siticus ir jo Combined army.

Pirmas mūšis:
Siticus žaidė su Moratų sektorijine armiją, jo armijos sudėtis man buvo visiškai nematyta ir pasirodė ganėtinai įdomi. Net nenumaniau ką gali jo armija ir koks jo planas, mane tai šiek tiek neramino.  Išdėliojam savo karius ir oponentas pirmas pradeda ėjimą, jo kariai mėto dūmų uždangas ir braunasi į priekį... oponentas turbūt pamiršo, kad mano djanbazan'ai turi multispectral visor'ius ir aš matau kiaurai dūmų uždangas. Nukoviau pora jo karių, ir jis tapo atsargesnis, aukojo daug įsakymų, kad slėptis nuo mano snaiperio ir kulkosvaidžio. Permainingai pasišaudėm, pirmo ėjimo rezultatas buvo 3 žuvę iš mano pusės ir atrodo aš jam nukoviau 6 karius, nebloga pradžia. Per savo ėjimą ištaisiau tikras moratų skerdynes,  dengiau savo snaiperius ir kulkosvaidžius dūmais, atsargiai judėdamas į priekį, priešo karius šienavau kaip kopūstus su dalgiu. Galiausiai triuškinamas rezultatas 10-0 mano pergale!


Pradžia

Oponento nuostoliai auga :)
Moratai drasus ir lengvai nepasiduoda.
Antras mūšis:
Sekanti kova buvo prieš Sergejaus Haqqislama, taip pat sektorijinę armiją Hassasin Bahram. 
Panašios sudėties armiją buvau sutikęs Lenkijoje ir tada labai stipriai pralošiau... Šį kartą aš žinojau ką oponentas gali prieš mane panaudoti ir buvau tam pasiruošęs. Pirmas ėjimas atiteko oponentui ir prasidėjo nuo infiltratorių, jis sėkmingai infiltravo į mano armijos gretas pora  savųjų fidai ir neblogai prašienavo mano karius, tačiau man pasisekė nukauti jo infiltratorius ir viskas baigėsi nuostoliais po kurių aš vis dar galėjau atsitiesti. Savo ėjimo metu, nustačiau oponento pavojingiausių karių buvimo vietas, ir prisidengdamas dūmų uždangom juos nukoviau, iš lėto su dūminėm uždangom slinkau pirmyn, viskas netrukus pavirto į oponento karių skerdynes pasisbaigusias mano pergale 7-1.

Priešo Haqqislam armija

Mano kolegos taip pat galingai sulošė ir visi surinko po dvi pergales. Po dienos kovų nusprendėm aplaistyti pergales bei pasidalinti kovų įspūdžiais su Latvijos kolegom kokiame nors vietiniame bare, pageidautina Rygos senamiestije. Mums parodė gana neblogį bariūkštį, pasėdėjome jame, vėliau aplankėme ir šalia buvusį barą su gana garsia roko muzika. 
Šnekėjomės su latviais apie wargeimo padėtį Latvijoje, pas juos Infinity žaidėjų bendruomenė yra jauna, atsirado maždaug prieš metus ir iš lėto žaidėjų skaičius auga, šiuo metu aktyviai žaidžia gal 10 žmonių, bet armijas turi gal 15 žmonių. Rygoje yra pora parduotuvių kur gali nusipirkti figūrėlių bei pažaisti miniatiūrų žaidimus, tas yra gerai, nes yra sveika konkurencija. Pagrinde žmonės vis dar žaidžia Warhammer 40k, šiek tiek žaidžiama Warmachines/Hordes.
 
Pavakarojom iki 1val.
Barai Rigoje, aplankem juos abu :)
Naktį praleidom fantastiškame hostelyje, daug ką pasakančiu pavadinimu "Cheapy Hostel" :)
Kambaryje, kuriame nakvojom, buvo 9 lovos, galėjom rinktis kurią tik kas panorėjo. Patalynė buvo gaiviai drėgna. Pernakvojom ramiai, gerai pailsėjom, ryte davė pusryčius apie kuriuos nelabai net yra ką papasakoti. Pažiūrėjus per langą ryte, pamatėm kad kažkas buvo per langą išmetęs pagalvę ir porą kojinių... gal tai kažkokia vietine tradicija? :)                                      
Cheapy hostel.

Vaizdas per hostelio langą.
Ryte išgėrėm kavos-sulčių kažkur senamiestyje ir neskubėdami atėjom į turnyro vietą. Einant pro duris, dėl mūsų nešamų dėžučių su figurėlėm, renginio apsauga mus pastoviai painiojo su darbininkais.
Kadangi po pirmos dienos nuo latvijos kolegų buvom atitrūkę ir praktiškai jau buvo aišku, kad užimsim pirmas 4 vietas, dabar mums reikėjo išsiaiškinti tarpusavy kas kokią vietą užims.

Trečias mūšis:
Pagal taškus man teko kautis prieš Double Trouble ir jo Yu Jing armiją. Kažkada teko žaisti su Double Trouble, ir tai užsibaigė rimtu mano pralaimėjimu, tas šiek tiek man kėlė nerimą, bet man išpuolė palankus scenarijus. Buvo labai įtempta kova, net pamiršau nufotografuoti kažką normalaus.
Scenarijus bei mano armijos sudėtis padėjo man ir sugebėjau išvesti savo karius iš užkrėstos zonos su pakankamai mažais nuostoliais, po trumpo bet įtempto susišaudymo padariau priešui apčiuopiamų nuostolių ir laimėjau partiją 7-5! Džiaugiausi, kad nugalėjau Double Trouble, nes jis tikrai geras Infinity žaidėjas.

Kova su Yu Jing.
Ketvirtas mūšis:
Po trečio rato aš su Karoliu turėjom daugiausia taškų, todel dėl pirmos vietos teko susikauti su Karoliu. Karolis sunkus varžovas, žaidžia tiksliai ir moka gerai išdėstyti savo karius. Scenarijus papuolė toks, kad 10 taškų pelnyti buvo sunku, tad nusprendžiau pabandyti surinkti 7 taškus ir neleisti Karoliui pelnyti daugiau nei 3 taškų. Turiu pasakyti, kad mūšis buvo vertas finalinės kovos! Situacija mūšio lauke keitėsi dramatiškai, mano daktaras daugybę kartų sugebėjo prikelti sužeistus karius ir paversti karolio darbą niekais. Galiausiai buvo paskutinis ėjimas ir aš su hakeriu turėjau laisvą praėjimą link antenos, mečiau dūmų uždangą ir bėgu sau laimingas galvodamas kaip pasiimu 7 taškus ir laimiu partiją, bet staiga netikėtai atsiranda pasislėpęs Karolio niekšelis ir taikliu šūviu į galvą paguldo mano hakerį... Na gerai situacija dar nėra tragiška, 4-3 aš  vis dar pirmauju, tačiau man reikia atsilaikyti vieną ėjimą, kad laimėčiau partiją. Karolis šiaip ne taip išvalo praėjimą nuo mano karių, bet po pašaudymo pas jį liko tik 3 orderiai...su hakeriu jis du orderius panaudoja ėjimui, liko paskutinis orderis ir 4 coliai iki tikslo... Jis bėga ir bando įjungti anteną, aš į jį šaunu ir pataikau... Jo hakeris žūna tačiau spėja padaryti savo užduotį ir aš pralaimiu partiją rezultatu 4-6 ar tai 4-7.
Turiu prisipažinti, kad šitame mūšyje buvau šiek tiek šiknius ir kabinėjausi prie smulkmenų, bet labai jau norėjau laimėti prieš Karolį, dažniausiai žaidžiu draugiškai. Tikiuosi Karolis nepyksta :)


Karolis pasalūniškai šypsosi.

Mano HVT miniatiūra.
Taigi apibendrinant, turnyras buvo išties šaunus ir tikrai verta buvo nuvažiuoti. Savo pasirodymą turnyre vertinu labai gerai, tris partijas laimėjau ir tik vieną pralošiau, papuoliau tarp prizininkų. Pamokos Lenkijos Infinity turnyre tikrai nepraėjo veltui.
Nustebino, kad tokiame mažame turnyre, buvo tokie dideli prizai, nes pirmos trys vietos gavo tikrai gerus prizus, kurie buvo verti ne vienos dešimties eurų. Buvo išties įdomu iš arti pasižiūrėti kas tai yra cosplay, keli kostiumai buvo tikrai fantastiški, buvo ir prastęsinių, bet visumoje buvo įdomu ieškoti pažystamų personažų iš filmų arba kompiterinių žaidimų. Pačioje parodoje buvo visko, stalo žaidimų, anime ir steam punk suvenyrų, kolekcijinių anime figurėlių, komiksų ir t.t.

 O dabar reikia truputį pailsėti ir ruoštis naujiems turnyrams!

Aku užeme 4-ta vietą

Mano prizų kruva, užemiau 3-čia vietą.

Double Trouble 2-a vieta

Karolis paeme 1-a vietą.

Merginos nuoširdžiai buvo įsijautusios.

Šita karaliene mane sužavejo labiausiai.

Lėlė, šiek tiek bauginanti.

Išties ryškiai atrodanti panelė.

Steampunk mergaite.

Buvo ir žalias žmogeliukas.

Nežinau kas jos buvo.

Čia turbut mokinukes :)

Su ragana (sake, kad ji geroji ragana)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą