2015 m. rugpjūčio 29 d., šeštadienis

Turnyras "Highlander 2015"

Šeštadieni ryte su Ter ter išsiruošem į Vilnių, pakeliui sustojom kibinų ir maždaug apie 11:50 buvom jau Rikije. Lietuvos Respublikos masteliu susirinko mūsų visai normaliai 8 žaidejai. Praktiškai tik atvažiavus ir įejus į Rikį iš karto gavom oponentus ir stalus.

Mano armija sudarė:
Kommander Sorsha
Destroyer
Man-o-war Shocktroopers x5
Manhunter


Pirma partija prieš Batmą ir jo tobulai dažytus trolius. Bandžiau veikti pagal savo planą... dėja mane ištiko šioks toks netiketumas, visai pamiršau, kad trolių magas Borka yra Imune to cold ir Sorshos paleistas feat jo niekaip nepaveike, tada dar šiek tiek padrikai pašaudžiau, gal net nušoviau kažkoki nekaltą trolį. Užtat troliai negaišo laiko ir per porą ejimų man viska užmušė, liko tik vieniša Sorsha už mosh pit ribos. Gana triuškinamas pralaimėjimas.

Batmos troliai gresmingai atlekia.


Antras mūšys prieš Somefriik ir jo Circle of Orboros. Oponentas ėjo link manes, aš į jį šaudžiau, šiek tiek sužalojau jo monstrą. Circle monstras užpuolė ir uždaužė mano karo mašiną, bet dėl to susirinko 4 fury, ir todėl oponentas negalėjo ant savo monstro perkelti žalos, ši karta aš progos nepraleidau ir panaudojau Sorshos feat, tada šoviau į priešo magą ir ant kauliukų išmečiau 6,6,5.... oponento magas tampomas konvulsiju krenta ant šaltos Vilniaus žemės(stalo), good game, mano pergalė

Circle magas neatlaike Sorshos šuvio.
Trečias mūšys prieš Luxi ir jo gražiai dažyta armiją. Vel veikiau pagal savo planą, tačiau Luxis mane neblogai atidauže, man nukale 3 shocktroopers sužalojo karo mašina, užmušė manhunterį palei mišką... aš jam atsikeršijau ir sušaudžiau monstrą ožį, ir pora vilkų. Pasisekė, kad Luxio mago featas buvo visiškai nenaudingas prieš Warmachines armijas, o vat mano featas man buvo net labai naudingas, Sorsha skelbia feat ir oponento magas sušala, tada Sorsha šauna iš pistoleto į Luxio magą, jis neturi kur perkelti žalos... gauna į akį, ir kaip užbaigiamaji akordą vienas iš shocktrooper'ių paleidžia šuvį kuris sekmingai parverčia Luxio magą ant žemės be gyvybės ženklų. Pergalė.

Luxio magas gauna į marmuzę iš patrankos
Apibendrinant, turnyras buvo tikrai puikus, visas partijas sulošėm per 4 valandas su trupučiu, visai nepavargau, o tiesiog smagiai praleidau laiką. Savo debiutą su Khador vertinu gerai, man patiko kaip veikia armija, 2 pergalės ir 1 pralaimėjimas labai neblogai kaip pirmam kartui. Khadorui reikia nauju iššūkių!

Pirmą vietą ir Rikio prizą paemė mano kolega iš Kauno Ter ter (čia tas prieš kuri mano troliai niekaip negali laimeti). Važiuodami namo su Ter ter aptarėm turnyrą, abiem patiko, abieju nuomones sutapo, kad reikia daugiau WM/H renginių.

Didieji protai dirba...

Kiekvienas metimas neikainuojamai svarbus...

Kovos buvo įtemptos.

Batmos piktasis Borka su draugais..

2 komentarai:

  1. Kiek suprantu, tavo armija atitinka Kadoro klasikai - "brick" su šaudymu. Bent jau dėl mūsų partijos aš tikrai galiu pasakyti, kad mano pasirinkimas buvo blogiausias iš įmanomų. Pralaužti tavo sieną aš galėjau, bet tik apkeičiant į ją savo vienintelį varbistą. Po to liko tik nesveika tikimybe kad tavo kauliukai bus išimtinai blogi. :) Kitas įmanomas triukas buvo tas, kaip pasakojau - prakeikimas ir bandymas infiltruoti už tavo būrio. Bet tu pats ir radai jame silpną vietą - tavo kasteris yra per mobilus kad patekti į tokius spąstus.

    Taigi, šitame formate dar svarbiau turėti atsakymą į dažniausiai pasitaikančius "pokrypius" (skew lists). Stealth prieš šaudymą, jei nėra savo - pirmame žaidime mane išnešė dire troll su parako statinėmis. Du šuviai - ir viskas. Todėl, kiek patraukliai ne atrodo Moišos burtų sąrašas ir jo 8 fury points, Kaya (abi dvi) turi esminių privalumų - stealth, speed and asassination. :) Na ir papildomai jos turi siaurus burtų pasirinkimus, kad taupyti fury, o antroji (epic) dar ir sugeba pratempti į šį formatą antrą varbistą - savo Larį.

    Linkių daugiau laimėtų mūšių!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na taip, ko gero Kaya "highlaner" formate butu buvus daug naudingesne tiek del stalth, tiek del papildomo monstro, tiek asassination. Na sekanti karta bus proga sia teorija patikrinti :)

    AtsakytiPanaikinti