2016 m. balandžio 20 d., trečiadienis

Steamroller 2016 Spring

Turnyro Prizai.

Steamroller turnyras kaip visada padovanojo puikiai praleistą laiką. Susirinko mūsų nedaug, bet tikrai šauni  kompaniją, atvažiavo net kolega iš Latvijos.
Mano kariauną Turnyre sudarė Princas Vladas, karo mašina "Behemoth", 2x būriai shocktroopers, 2x solo manhunters ir būrys widowmakers.
Pirmam mūšiui į oponentus man teko Null, su kuriuo nesenai koviausi per Foodmachine. Nuo praeito karto jo armijos sudėtis nepasikeitė, bet užtat visos miniatiūros buvo puikiai nudažytos ir mūsų stalas atrodė tobulai kaip iš wargeimo žurnalų :)

1-as mūšis vs Null vyko kaip ir per Foodmachine, aš ėjau pirmyn, o į mano karius šaudė, juos griovė ant
žemės ir vėl šaudė... Galiausiai nebeturėdamas kitos išeities, su Behmoth karo mašina pabandžiau nukauti priešo karmagį, bet neužteko galios ir pavyko tik šiek tiek jį apdaužyti. Aišku Null už tokį mano akiplėšišką elgesį neliko man skolingas ir padarė man tokį patį triuką, atbėgo su savo galinga karo mašina ir pora galingų smūgių patiesė Vladą ant žemės... pralaimėjimas ir oponentas sėkmingai atsirevanšavo man už savo pralaimėjimą Foodmachine.

2-as mūšis vs Danis. Šį kartą Danis nebekrėtė pokštų ir atsinešė savo Cryx'us. Iš Danio gavau alpha strike, jo kavalerija nunešė neblogą dalį mano sunkiųjų pėstinkų ir widowmaker'ių. Po gero smūgio šiaip ne taip atsitiesiau ir Vlado magijos padedamas gerai trinktelėjau atgal, sumaldamas į miltus beveik visą Cryx'ų kavaleriją. Deja negalėjau judėti į priekį, o privalėjau mušti Danio aukojamus raitelius, ko pasekoje Danis surinko 3 taškus už zonų kontrolę...
Sekančiame ėjime privalėjau judėti į priekį, tad kontrolės zonon sustūmiau viską ką tik galėjau, o su Vladu nesunkiai sudaužiau priešo karo mašiną. O Danis to tik ir laukė, gan lengvai nukovė viską ką sustūmiau į  kontrolės zoną, gauna dar 2 taškus, pasako good game, paspaudžiam rankas ir pripažystu pralaimėjęs partiją.

3-ias mūšis vs Somefriik ir jo Orboros kariauna. Trečias scenarijus buvo man labai palankus, aš turėjau daugiau būrių nei mano oponentas, plius mano karių šarvai buvo sunkiai įkandami Orboroso kareivoms. Tad tiesiog ėjau į priekį ir viską naikinau, užėmiau visas tris vėliavas ir rinkau taškus. Oponentas suprato, kad nieko nebegali padaryti ir jam liko tik galimybė pabandyti nukauti mano karmagį ir taip išplėšti pergalę. Reikia pasakyti, kad tai buvo gražus ir drąsus sumanymas ir jis netgi beveik pavyko, mano laimei priešininko karmagiui pritrūko to stebuklingo 1 colio iki Vlado. Spaudžiam rankas ir pergalė mano.

Turnyras kaip visada buvo smagus, gaila mažai pergalių, bet pats kaltas, reikėjo pasitreniruoti prieš turnyrą.  O Stemroller 2016 turnyro pergalę nuskynė kolega iš Latvijos su savo krokodilais, antrą vietą paėmė Domas, o trečia atiteko Daniui.
Iki naujos WM/H edicijos liko vos 2 mėnesiai, su nekantrumų laukiu ir dedu daug vilčių į artėjančius pasikeitimus žaidime.


Null rikiuoja savo kariauną.


Praktiškai vienu smūgiu Vladą nukovė priešo Karo mašiną.


Vladas bejėgiškai nuo kalno stebi savo pralaimėjimą...


Danis džiaugiasi savo pergale.


Vladas veda karius į trečią kovą.


3-čia vieta.


2-a vieta.


1-a vieta.


Hellbase vs Null


Somerfriik vs Batma


Trolis gražuolis :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą