2015 m. balandžio 20 d., pirmadienis

Turnyras "Headbreaker's Ball 2015"

 Labai gaila, tačiau turnyras Headbreaker's Ball 2015 jau pasibaige. Susirinko 10 žaidėjų, kas Lietuvos mastu tikrai nėra jau taip mažai. Ant stalų buvo išdeliota daug tikrai puikiai dažytu miniatiūrų, buvo net kelios pilnai dažytos armjijos, kas išties džiugina širdį.

Prieš turnyrą.



 Pirma 25 taškų kova vs Danila (Retribution of Scyrah)
Kova pradejom atsargiai, mano oponentas buvo senai žaides, o aš turbut prieš retribution iš vis nebuvau  žaidęs.  Trolius pastumiau į priekį, truputi pašaudžiau, pašaude ir į mane. Oponentas sugalvojo surizikuoti ir nukauti mano magą, jis magijos pagalba išstumdo mano trolius ir Grim'as liko stovėti visisškai atvirai... Retribution magas iššoka į priekį ir bando nukauti mano magą Grim'ą, pirmas šūvis pataiko! bet Grim'as visą žalą perkelia ant šalia stovinčio trolių monstro, antras šūvis pakankamai žalos jau nepadaro ir retribution magas lieka atviram lauke...  Pyg bushwackers nieko nelaukia ir taiklių šūvių paguldo priešo magą. Trolių pergalė!



Retribution of Scyrah.

Gera nuotaika, puiki atmosfera :)
 Antra 35 taškų  kova vs Luxi (Circle of Orboros)
Po prmos pergalės, sekė kova prieš Luxi ir jo magą Kaya. Pradžia nuteike optimistiškai, troliai veikia puikiai! per kovas patyriu nedidelių nuostolių, o oponentui įkrečiu gerai, išdaužau beveik visus jo monstrus ir pestininkus. Pergalė praktiškai jau mano rankose! Luxiui ant stalo beveik nieko neliko, prasideda jo ejimas, jis su vilku atbega prie mano mago ir šalia vilko atsiteleportuoja Kaya... tiesiai mano Grimui už nugaros, netiketas triukas, pakvimpa problemomis :) Keli Kaya kirčiai  Grimui į nugarą ir Grimas krenta negyvas... likau nustebintas, Luxis sužaide puikiai, gera pamoka gavau! Trolių pralaimejimas!



Luxis

Circle of Orboros

Luxio triukas...:)

Mano troliai

Kovos aršios ir linksmos.

Finaline kova.
 Trečia 50 tašku kova vs VytautasP (Menoth)
Po šalto dušo, kuri man ištaise Luxis, sekančiame rate išejau prieš man visiškai nežinoma Menoth frakciją. Abu žaidem labai atsargiai, per atstuma truputi šaudem, žuvo keli nevertingi pėstininkai iš abieju pusiu. O tada nutiko šis tas nelaukto, oponentas paskelbe "Feat" ir mano visi troliai atsidure knock down busenoje... Grimas taip pat griuvo, ir tapo lengvai pažeidžiamas. Į gulinti Grimą pradėjo šaudyti iš visų pabuklų.. trys kartus pataike! viena pataikymą magas permete šalia buvusiam monstrui, o kiti du atiteko jau pačiam magui ir paskaičiavus žalą paaiškejo, kad Grimas liko gyvas tik su vieną gyvybe :) Sekančiame ėjime oponentas turi dar vieną galimybe nukauti mano magą, bet laikas jau eina į pabaigą ir Menotho žaidejui liko 46 sekundes... jis dar bando šauti, pataiko, bet aš žalą parkeliu ant monstro ir pasibaigus Vytauto laikui laimiu žaidimą.
Trolių pergalė!
Buvo daug veiksmo.

Paskutine sekunde Menoth'as nesekmingai bando užmušti Grimą.
 Turnyro rezultatais esu patenkintas, 2 pergalės ir 1 vienas pralaimėjimas, pati turnyrą laimėjo Gunchik, o aš bendroje  lentelėje užemiau 4-ta vietą. Dabar belieka laukti naujo turnyro, o šiaip reiketu nuvažiuoti į Vilniu ir tiesiog sužaisti kelias partijas puikaus žaidimo Warmachine/Hordes :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą