2015 m. sausio 11 d., sekmadienis

"Foodmachine 2015" turnyras

 Štai or praėjo warmachines/hordes turnyras su nedidele labdaros potekste :) Tiesą pasakius jau nepamenu kada taip smagiai esu žaides, nors užemiau garbingą paskutinę vietą, tačiau dėl to nesijaučiu blogai, nes laiką praleidau puikiai.
 Tikiuosi naujo WM/H turnyro ilgai laukti nereikes :)
 Beja turnyrą laimėjo Gambler, antra vietą Batma, trečia Danis.

Surinktas maistas, daug aliejaus ir cukraus :)
 Pirmas mūšys prieš Gamblerio Khador, susiduriau su pestininkų minia... Pavyko nukauti nemažai Khadoro pestininkų, dar nemaža dalis priešo karių krito nuo savo kolegų kardų (man buvo malonu tai stebeti) tačiau nepaisant milžiniškų nuostolių Gambleris užtirintai rinko taškus už įvikdytas užduotis ir be didelės įtampos laimėjo 5-0.


Išrikiuoti toliai.

Pestininkai... visur pestininkai...

Mano megstamas burys.
 Antras mūšys buvo pilietinis karas prieš Batmos Trolius. Tiesiog trolių klanai susiginčijo del alaus virimo recepturos :)
 Mušys mano buvo pralaimėtas kai laiku nepanaudojau "feat" ir to pasekoje Batmos troliai iškirto du mano sunkiuosius monstrus per vieną ejimą... toliau buvo šioks toks pasispardymas, o tada mano magas gavo per kuprą su milžiniška trolio kuoka :) Batma laimėjo su "caster kill"
Sunkieji troliu monstrai.
 Trečias mūšys buvo prieš Gunchiko krokodilus Minions, dar viena gražiai dažyta armija. Krokodilai veržesi į priekį, naudojo visokias gudrybes, slepesi pelkese kurias sukurdavo ju magas. Bomberis ir blitzeris, bei troliu pigmejai nukove kelis krokodilus, mano magas Grim Angus per vargus išstenejo taiklu šuvį (su foodmachine cheatu pagalba) ir pargriove priešo magą i nokautą, man to ir reikėjo, keli šuviai iš visko kas papuole po ranka ir atbegęs bomberis kumščiais išdauže priešo magui visus dantys, priešo magas prametė 4 toughness testus ir užlinko :) Laimejau su caster kill.
Krokodilas nori valgyti.

Šitie buvo nukauti šuviais ir bombom :)

Prieš mūšį.

Gražus stalai, gera aplinka.. Rikis :)

Batmos ir Ter Ter mūšys.
Cryx..

Kažkas žaide ir dreadball.




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą