2014 m. rugsėjo 26 d., penktadienis

Tank Aces turnyras

  2014-09-20 Rikije praėjo Flames of war turnyras Tank Aces, susirinkom aštuoniese, iš Kauno važiavom  Aš, Ter Ter ir Nomad. Šiaip labai smagiai praleidom laiką, sulošem po keturias partijas, pavažinėjom su tankais, paridenom kauliukus. Pats turnyro formatas visai idomus, buvo tik tankų kautynės, labai geras formatas naujokams.
 Pasirinkau raudonosios armijos tankų kuopą, tiesiog spiečius tankų... praktiškai visada turėjau kiekybine persvarą ir tas pasiteisino, laimėjau 3 iš 4 žaidimų, bei užėmiau 2-a vietą, o turnyrą laimėjo mano kolėga iš Kauno Ter Ter, sveikinimai!

                                                
  Britų tankas taikosi...

 Bet netrukus pats buvo padegtas...


Mano tankai atakuoja!
Šitu monstrų man nugalėti nepavyko, nors kelis ir pamušiau.
 

Lemiama kova buvo su Ter Ter...

  Degė daug tankų...

 ...nors aš laimejau 4-2 tačiau to neužteko atimti pirmos vietos iš Ter Ter :)

  Turnyro organizatorius ir turnyro laimėtojas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą