2016 m. sausio 25 d., pirmadienis

Warmachine turnyras “The Baltic Beat’em up”

Atėjo ir žaibiškai praėjo dar vienas turnyras. Buvo tikrai smagu sulošti warmachine ir pasisemti patirties iš kitų žaidėjų.
Suruošiau savo Khadoro kariauną, paėmiau karmagį Kommander Sorscha su karo mašina Behemoth bei šiek tiek pėstininkų. Planas buvo su Sorscha sušaldyti priešo karmagius ir juos nušauti su Behemoth, planas paprastas ir aiškus... kas gali nepasisekti? :)
Į kelionę susiruošėm dviese su TerTer, kelią iš Kauno į Rygą įveikėm gal per 3,5val. Kai nušvito, vaizdas per langą buvo išties nepakartojamas...

Kelionė per kalėdinį atviruką.



Rygos wargeimo meka.

Gavom padėkliukus susidėti kariaunoms. Labai patogu.
Turnyras buvo nedidelis, susirinko 9 žmonės. Warmachine Latvijoje atrodo tik pradeda atsigauti ir susidomėjusių žmonių po truputį daugėja. Kaip man pasakojo parduotuvės savininkas 40k žaidžiančių žmonių mažėja, tai kai kas bando save atrasti žaisdami Warmachine. Rygos wargeimerių parduotuvė šiek tiek panaši į mūsų Rikį, nes yra rūsyje ir ją gali rasti tik tas, kas žino ko ieško. Turi jie daug 40k, šiek tiek Infinity, dar truputį x wingo, daug dažų ir krabas akvariume (neparduodamas). Šiaip Latvijoje yra nebloga vieta pavargeiminti.

Pirma kova buvo vs Khador iš Latvijos (Bucher ir daug karo mašinų)
Varžovas buvo dar mažiau patyręs nei aš, tad nesunkiai jį įveikiau pagal savo planą, sušaldžiau jo armiją ir tada sušaudžiau jo karmagį su viskuom ką turiu, paskutinį ir mirtiną šuvį Bucher'iui padarė nykštukai. Pergalė.

Antra kova buvo vs Khador iš Estijos (Vlad ir kavalerija)
Daug pasakoti nėra apie ką, žaidėjas buvo kietas, jis laimėjo turnyrą... Mane jis sudorojo be vargo, praktiškai tiesiog nušlavį nuo stalo :) Pralaimėjimas.

Trečia kova vc Cygnar iš Estijos (Haley ir stormwall)
Daug pasakoti nėra apie ką, žaidėjas buvo kietas, jis užėmė antrą vietą... Mane jis sudorojo be vargo, praktiškai tiesiog nušlavė nuo stalo :). Pralaimėjimas. Taip aš padariau copy paste :)

Ketvirta kova vs Convergence of Cyriss iš Latvijos (Syntherion ir daug karo mašinų)
Žaidėjas buvo naujas, bet Convergence of Cyriss armija man visiškai nežinoma, niekada prieš ją neteko lošti, todėl ši kova man buvo labai įdomi. Oponentas drąsiai judėjo į priekį, mes truputį apsišaudėm, jis padarė naujokam būdingą klaidą palikdamas nepaslėptą savo karmagį... Aišku tokios progos praleisti negalėjau ir Sorscha nusiunčiau pirmyn, jį užšaldau su savo "Feat" bei šiek tiek apšaudau, o pabaigai Behemoth'as paleidžia dvi dideles bombas Synherion'ui tiesiai ant galvos. Pergalė.
Oponentas labai nuliūsta, kad jį taip greit nugalėjau ir sako man "lets play again, for fun" aš aišku sutikau. Ir dar kartą pakartojau tą patį vėl sėkmingai užmušdamas su Behemoth vargšą Syntherion'ą :) Oponentas galutinai palūžo ir daugiau tą vakarą žaisti nebenorėjo :)

Turnyrą baigiau su dviem pergalėm ir dviem pralaimėjimais, plius pergalė draugiškoje kovoje. TerTer laimėjo tris kovas ir apturėjo vieną pralaimėjimą prieš estą. Man turnyras patiko, patiko sužaisti dvi partijas su Estijos žaidėjais, kurie pasirodė labai stiprūs ir buvo tikrai naudinga pamatyti kaip jie žaidžia. Deja prizų pasiekti mums su TerTer nepavyko... kitą kartą :)

Šiaip savo karmagiu Sorscha esu patenkintas, ant mažų taškų jis puikiai veikia. Pritrūkau kažko galingo, kas galėtų išardyti karo mašinas arba stipriai šarvuotus bičus. Yra apie ką pagalvoti ateičiai. Manau man reikia pigių pėstininkų, nes dabar pas mane per daug elitinių pėstininkų. Ir galvoju pažaisti su kokiu nors kitu karmagių, duosiu Sorcshai pailsėti ant atsarginių suolelio.

Khador vs Khador.

Nykštukai sušaudo Bucher'į.

Khador vs Khador.

Mano kariauna nušluota... liko tik Sorsha.

Daug miniatiūrų iš mirštančio Warhammer 40k

Khador vs Cygnar

Nesugebėjau sudoroti šio monstro.
Sorscha ruošiasi mirtinai kovai.

Khador vs Convergence of Cyriss

Behemoth nušauna Syntherion

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą