2015 m. lapkričio 10 d., antradienis

Warmachine turnyras "Highlander"

Šeštadieni vėl turėjau progą turnyre pažaisti mano megstama žaidimą warmachine/hordes. Turnyro formatas buvo highlander, tai yra laimi tas kas turi daugiausiai pergalių. Į turnyrą kuris vyko Rikije, susirinko 10 žaideju, dalis ju buvo nauji arba jau senai matyti veidai.
Į Vilniu keliavau spoksodamas pro atobuso langą, buvo visai smagu. Rikije atsiduriau po trumpo ir greito prasiejimo po šlovinga stoties rajoną. Rikis po remonto atrodo kur kas geriau, ir laiką leisti ten daug smagiau.

Pirmą partija teko lošti su Batma ir jo Menoth. Padariau apmaudžia klaidą, per drąsiai prisiartinau su Sorsha prie priešo karmagio, ir aišku jis su Kreoss nokautavo mano priekine liniją ir tiesiog sušaude vargše Sorsha... Pralalošiau...
Kadangi savo mačą labai greitai sulošem su Batma, tai nusprendem ant greituju sulošti dar vieną draugišką partiją. Antrą kartą klaidos nekartojau ir greit su Sorsha į priekį nevariau. Po trumpo, bet ganetinai aršaus pasikapojimo ir pašaudimo Kreoss krenta nukautas, pergale!!! Tik deja ši pergale draugiška ir turnyre nesiskaito... :)

Sorsha miršta antrame ejime...



Smegenu audra.

Generuojamas planas "B"
Planas "C" aktyvuojamas!!!
Antra kova prieš Vytzka su troliais... Vytzka buvo jau senai žaides ir dar su troliais turbut nera labai gerai susidraugaves, tai jis gan drąsiai ir atvirai rove link manes, panaudojo feat'a, bet Khadoro šarvai gan nesunkiai atlaike galingus trolių smugius. Aš daviau Destroyer'iui +2 prie ejimo ir paleidau ji į ataką. Atbego mano karo mašina prie Madrako, trinktelejo jam su kirvuku ir Madrakas nuvirto... Pergale.

Vytzka ruošiasi atakai.

Destroyer'is paleidžia vidurius Madrak'ui.
Trečia kova prieš Danį ir jo Cryx... nuo pat pradžiu man sunkiai sekėsi prieš Danį kovoti, šuviai nepataike, kirčiai nepataike... Galiausiai supratau, kad jis mane suvalgys, tad nusprendžiau surisikuoti ir pabandyti su Sorsha nukauti Danio lorda Asphyxious. Užatakavau sekmingai, kirtau pro šali... ir nors lordas Asphyxious nenukove Sorshos, ta labai sekmingai ir greitai padare jo raitieji draugai... :) pralaimėjau.

Sorsha drasina savo karius.

Paskutine Sorshos ataka...

Ir ragiška atakos baigtis..
Turnyras buvo puikus, veiksmo ir emocijų tikrai netruko, "highlander" formatas man labai patinka. Pasirodžiau gan prastokai... Deja, bet Warmachine žaidžiu retokai ir man truksta patirties, o reikėtu dažniau žaisti. Turnyrą laimėjo Batma su Menoth'u. Jau sedadamas autobuse ir važiuodamas namo, vel norėjau žaisti. Laukiu nauju turnyru.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą