2017 m. sausio 10 d., antradienis

Foodmachine 2017 arba sezono pradžia.

Prasidėjo 2017 metai, ir prasidėjo nuo Danio suorganizuoto Foodmachine turnyriūko!
šiame turnyre nėra didelių varžybų ir konkurencijos, tad čia gali sudalyvauti savo malonumui. Tiesiog pamėtyti kauliukus, pastumdyti karėivukus ir nesukti galvos dėl rezultato, o svarbiausia, kad iš viso to gero laiko išlošia žmones kuriems šiuo metu gyvenime yra sunkus metas.
Praktiškai iki paskutinės minutės nežinojau ar pavyks sudalyvauti Foodmachine, nes gana rimtai sirgau ir kelios dienos prieš turnyrą turėjau 40,5 temperatūros. Bet šeštadienio ryte visai gerai pasijutau, pagriebiau maišą su aliejumi, makaronais, šokoladu dar prigriebiau karmagį Vlada ir 3 karo mašinas jam, ant greitųjų suskaičiavau, kad čia yra 17 taškų, pasirodo buvo  tik 14 :)
Autobusas greitai mane pristatė į Vilnių, tiesa autobuso vairuotojas pasitaikė debilas, na bet sugadinti mano geros nuotaikos, jam neleidau. 
Netrukus jau buvau Rikije, stalai buvo paruošti, žaidėjai jau rinkosi.

Pirmoje kovose sulošiau lygiomis su Luku ir jo Legion of everblight, baigėsi laikas mums, abu turėjom šansus laimėti. Prieš Legioną retai tenka žaisti, todėl buvo labai įdomu.

Šeimyninė nuotrauka, Vladas ir jo 3 karo mašinos :)
Antroje kovoje žaidžiau su Vytu ir jo Circle Orboros. Pralošiau nes Vytas surizikavo ir nukovė mano
karmagį, jei jam butu nepavykę aš turėjau šansu laimėti, buvo gera kova.

Khadoras atakuoja Circle.


Ir trečia kova buvo prieš jau senąjį mano priešininką Null ir jo Cygnar. Turiu pripažinti, kad kova man buvo beviltiška, neturėjau šansu pramušti jo užburtu šarvų... Null pilnai kontroliavo žaidimo eigą, išdaužė mano karo mašinas, tada nukovė ir karmagį Vladą. Pralaimėjau.
Bet kova man patiko, buvo labai malonu žaisti ant gražaus stalo su gražia aplinka ir gražiomis miniatūromis... Tad nepaisant skaudaus pralaimėjimo Null kariaunai, galėjau drąsiai pasakyti "Perfect..." kaip Katsumoto per filmą "The Last samurai"




Null kruopščiai planuoja šunybes...

Ups... 1 vs 3.... Vlado galas.

Mūsų paikystes kartais gali būti kažkam naudingos.

Brainstorm'ingas.
Turnyras buvo šaunus, laikas praleistas puikus. Labdaros surinkta visai nemažai.
Kalbant apie mano žaidimą, tai Vladas kaip visada yra geras, bet aš jam daviau per daug karo mašinų, jam pilnai pakanka 1 arba 2, nes nepakanka magijos resursų, kad gerai  paremti visas 3 karo mašinas.
Kita mėnesį Danis žadėjo suorganizuoti maža turnyriuką, va jame reikia bandyti pasikauti jau rimčiau :)

Nugalėsiu kada nors ir šitą :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą