2016 m. gegužės 27 d., penktadienis

Malifaux vakaras.

 Štai ir vėl atsiduriau Malifaux kovos lauke. Antrą kartą susitikau su Mariaus gremlinų, alkoholikų kariauna. 
Tai buvo mano The Guild gaujos debiutas. Gaujai vadovavo Perdita Ortega, dar į pagalbą pasikvietė brolius Nino ir Santiago, teveliuką Papa Loco ir  galiausiai gaujos veiksmus dengė du gildijos šauliai.



Ortega šeima.


Gremlinai ateina.

Kova prasidejo paprastai, be jokiu triukų ir netikėtumu. Mano gauja pajudėjo į priekį, Nino truputi pašaude, Perdita nukove milžiniška moskitą.
Antram ejimui gavau nerealias kortas! Santiago tuom pasinaudoja ir stipriai apšaudo milžinška gremliną Lemi, o Perdita Lemiui suvaro mirtiną kulką kakton. Gaunu 1 tašką už vendeta, nes Santiago atliko savo pirmają ataką prieš Lemį. Įsismagines dar nukoviau 2 ar 3 gremlinus. O Papa Loco Užėmė žymeklį. Už tokia sėkme man tenka sumokėti ir kažkoks nusmurgęs gremlinas nušauna Santiago... O gremlinų vadas gana pavojingai atakavo Perditą, bet su raudonuoju Jokerių atmušiau ataką ir paskelbus lygiasias teko baigti partiją, nes manes lauke puiki kelione traukinių į Kauną, o kaip žinia traukinys ..... nelaukia :) 
Labai smagiai pažaidžiau, gaila negalėjom pabaigti partijos iki galo. Ant gretimo Malifaux stalo taip pat kovojo kolegos Null vs Blackfishas, bet nelabai buvo laiko pasmalsauti kovos eiga.
Žaidimas Malifaux mane išties sužavėjo, jis drąsiai papuola į megstamiasių sarašą, tikiuosi žaisti Malifaux pavyks dažniau. 
Ortega gauja mane labai nudžiugino ir yra butent tai ko aš norėjau, jokių didelų triukų, tiesiog oponentui "plyta į marmuze" ir viskas. Aišku galvoti vis tiek reikia:)


Gremlinai pasikvietė ir milžiniška gremliną Lemi.

Paėjo kortos :)

Gretimą stalą puošė galingos kovos mašinos.

Miško broliai :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą