2016 m. balandžio 6 d., trečiadienis

Malifaux

Išbandžiau žaidimą Malifaux, kolegos iš Vilniaus Null ir Marius man pravedė demo žaidimą, buvo tikrai įdomu.
Malifaux žaidime labai gražios miniatiūros, tiesiog puikios. Netiesa, kad GW daro geriausias plastiko miniatūras.
Pats žaidimas pasirodė labai dinamiškas ir taktiškas. Yra daug vietos savo sukurtoms strategijoms ir sumanymams. Labai patiko, kad miniatiūros aktyvuojamos paeiliui po vieną (vieną aš, vieną priešininkas ir t.t.) tokiu būdu visai nelieka vadinamo Alpha strike, kas mano nuomone yra labai gerai. Užtat reikia labai kruopščiai susiplanuoti ką po ko aktyvuoti, kad būtų galima maksimaliai išnaudoti savo miniatiūrų sugebėjimus ir pranašumus.

Arcanists
Gremlins.
Malifaux savotiškai unikalus wargeimas, kadangi jame vietoje kauliukų yra naudojamos kortos. Šiaip man
visai patiko kortų sistema, gal tik iš pradžių gana sudėtingai atrodo, bet kai pradedi suprasti kas vyksta, darosi visai smagu traukti kortas iš kaladės.
Įdomiai sugalvota kaip šiek tiek išlyginti ištrauktų kortų atsitiktinumą, nes kai kuriais atvejais ištrauktas blogas kortas galima pakeisti į kitą geresnę kortą. Aišku kortas pasikeisti gali ir oponentas, o čia ir prasideda įdomumas ir kortų taktika :)
Demo partiją laimėjau, mano oponentas padarė šiokių tokių taktinių klaidų, aš tomis klaidomis pasinaudojau ir laimėjau apylygiu rezultatu 5-4. Šiaip žaidimas tikrai geras ir įdomus, visai smagu būtų daugiau pažaisti, o tai padarysiu kai tik gausiu savo The Guild starterį.


Kiauliuko ir Golemo dvikova.

Kortos įdomios ir gražios.

Mano pasirinkimas yra The Guild... :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą