2015 m. birželio 26 d., penktadienis

Infinity turnyras Lenkijoje

Kaip ir reikėjo tikėtis, turnyras nebuvo man sėkmingas, bet tikslą gerai praleisti laiką pasiekiau ir paskutinės vietos neužemiau, bet išties nedaug trūko :)
Kelionė į nediduką Lenkijos miestelį Chelmzą buvo sklandi, atsidūrėm ten su kolega Karoliu po 5 ar 6 valandų vingiuoto kelio ir pokalbių apie infinity, politiką ir istoriją. Atvažiavus į vietą mus džiaugsmingai pasitiko Krzystof'as ir dvi Martos, po trumpo pasisveikinimo buvom nuvesti į turnyro ir nakvynės vietą. Apžiūrėjom stalus, pašnekėjom su organizatoriais ir trumpai pavakaroję nusprendėm eiti ilsėtis prieš rytdienos kovas.

Vaizdas pro langą iš vietos kur nakvojom.



Kolega Karolis apžiūrinėja Zen terrain namukus.
Ryte atsikėlėm, lengvai papusryčiavom, šiek tiek pasivaikščiojom po miestą. Chelmza (o gal Chelmža) yra nedidelis miestukas, su lengvu vokiškos gotikos prieskoniu, yra simpatiškas paminkliukas Charli Chaplinui. Kai grįžom į turnyro vietą stalai jau buvo paruošti. Pasivaržyti dėl pirmos vietos susirinko 29-i Infinity žaidėjai.

Turnyro vieta.
Pirmas mūšis buvo prieš vieną stipriausių Lenkijos Infinity žaidėjų Sathuli ir jo PanO armija, galiausiai Sathuli užėmė antrą vietą turnyro lentelėje. Iš pradžių viskas atrodė neblogai, tačiau po kelių minučių supratau, kad dabar bus blogai ir mane pradės mušti... Oponentas Haqqislam armiją žinojo mintinai (jis visas armijas žino mintinai), iškart nustatė kur gali būti mano leitenantas ir prasidėjo jo medžioklė. Nebegalėjau vykdyti užduočių, privalėjau saugoti savo leitenantą, kelią link jo apdėliojau minom ir kariais su supresive fire. Aš buvau visiškai užspaustas ir vos tik pabandžius pajudėti mano kariai būdavo nukaunami. Tuo tarpu oponentas netrukdomai darė savo užduotis ir mūsų kova baigėsi rezultatu 2-10 mano oponento naudai.

Sathuli turi fantastiška PanO armiją...

Asmeniškai man ši miniatiūra buvo gražiausia.
Antras mūšis buvo prieš būsimą trečiosios vietos laimėtoją Voiteką (atrodo) ir jo Haqqislama. Na kadangi pats žaidžiu už Haqqislam armija ir ją šiek tiek žinau, tai pagalvojau, kad šį kartą bus mažiau siurprizų ir galėsiu sužaisti geriau. Deja, mano žinios apie haqqislam armiją pasirodė labai paviršutiniškos :) Oponentas siurprizus traukė iš kišenių vieną po kito, pirmam ėjime jis iškart nustatė kas mano leitenantas ir antruoju bandymu jam pavyko jį nukauti iš raketsvaidžio... Po to partijos baigtis buvo daugmaž aiški, nors bandžiau kautis, bet sugebėjau pelnyti vos vieną tašką. Partija baigėsi  mano pralaimėjimu atrodo 1-9.

Hafza pozuoja šalia Zen motociklo.

Priešo haqqislam desantininkas...
Trečias mūšis buvo prieš Mayer ir jo Ariadnos armiją, šį kartą priešas buvo man naujas, Ariadnos visiškai nepažystu. Aš gavau pirmąjį ėjimą ir gana neblogai atšaudžiau savo oponentą pirmame ėjime, nors praradau ir kelis saviškius. Viskas iš pradžių ėjosi neblogai, tačiau netrukus pasirodė priešo kariai su kamufliažais, o tada prasidėjo rūpesčiai, nes tam aš pasiruošęs nebuvau (apskritai tai niekam nebuvau pasiruošęs  :) ). Dauguma mano karių būtent tada ir žuvo, tiesa partija buvo įtempta ir oponentas laimėjo tik paskutiniu ėjimu. Taigi ir vėl pralaimėjau rezultatu 3-7 (atrodo).

Mano kariai ruošiasi pavojingai misijai.

Ariadna.
Taigi po pirmos dienos tebuvau surinkęs 6 taškus... ne fontanai. Na bet labai nenusiminiau, mano kolegai Karoliui sekėsi daug geriau jis laimėjo visas tris partijas ir turėjo apie 20 taškų.
Po dienos pilnos kovų ir įspudžių atėjo laikas poilsiui, buvo surengtas nedidelis vakarėlis žaidėjams. Pavakarojom su Lenkijos kolegom. Diskutavom apie žaidimus, politiką, keliones ir šiaip apie viską. Paaiškėjo, kad infinity bendruomenė Lenkijoje auga, o beveik visi sutikti žaidėjai yra atėję iš WH40K ir WHFB žaidėjų gretų, daugelis žaidėjų labai pikti ant Games Workshop kompanijos ir nebežaidžia ju žaidimų, bei labai keikiasi kai kalba apie GW. Wargeimingas Lenkijoje gana populiarus ir netgi tokiame mažame miestelyje kaip Chlemza su 15.000 gyventojų yra 8-ni Infinity žaidėjai! 
Maždaug apie 24 val. nuėjom ilsėtis, o kažkur miestelyje visą naktį vyko vietinės reikšmės hardcore koncertas ir dundėjo nebogai, Karolis gudriai buvo pasirūpinęs ausų kištukais, o aš tokių neturėjau... man teko pasimėgauti bumčiku iki kokios 3-4 val. ryto :) Na bet po to užmigau be rūpesčių.

Ryte po arbatos ir sausainių, prasidėjo ketvirtas mūšis. Žaidžiau prieš Kreol ir jo Nomads. Turiu pasakyti, kad labai draugiškas oponentas, žaidėm atsipalaidavę, abu turėjom tą patį tikslą neužimti paskutinės vietos :)
Taigi partijai prasidėjus, sėkmingai nukoviau priešo remote robotą ir išvaliau sau kelią link valdymo kambario, bet aišku godumas ir noras pašaudyti paėmė viršų ir nusprendžiau su djanbazan snaiperiu šauti į kažkokį nomadų bičą ant namuko stogo... Šoviau... jis šovė atgal iš raketsvaidžio... Žuvo ne tik mano snaiperis, bet ir šalia stovėjęs kulkosvaidininkas. Daugiau pašaudyti noro nebeturėjau :) ir pasinėriau į užduoties vykdymą - įbėgau į valdymo kambarį ir ten sėkmingai viską padariau, tada išbėgau iš kambario ir nubėgęs link antenų viską ištransliavau ir surinkau 6 taškus. Mano oponentas bandė padaryti tą patį, bet daugelis jo karių buvo nukauti mano Lasiq snaiperio arba Shibab roboto. Na, bet mes nesikovėm dėl pirmų vietų, tai draugiškai leidau oponentui surinkti pora taškų. Ir pagaliau pirmoji mano pergalė rezultatu 6-2 :)

Po akimirkos ant dežes tupinčio snaiperio netekau...

Priešas atidžiai planuoja savo ejimus.

Mano kariai įsiveržia į valdymo kambarį, šis mūšys laimėtas.
Paskutinis penktas mūšis buvo prieš Ghost ir jo PanOceania. Vėl gavau pirmą ėjimą, scenarijus buvo gana palankus man, tačiau mano atsainus pasiruošimas ir žaidimo neišmanymas mane vėl pakišo koją, neturėjau nei dūminių granatų, nei puolimui paruoštų karių grupių... Reikėjo viską daryti sunkiuoju būdu, tai yra atakuoti kaip sakoma "Na Ura"... atakavau... iškarto krito mano Lasiq snaiperis ir Djanbazan kulkosvaidininkas, daugiau lysti nebandžiau. Nusprendžiau pasiimti 2 taškus už slaptas užduotis ir baigti savo pasirodymą turnyre. Dar šiek tiek pasišaudžius taip ir padariau, gavau 2 taškus. Pralaimėjau rezultatu 2-4 (atrodo).

Paskutinis ir nesekmingas mušys.

PanOceania pajegos šaudo taikliai.
Turnyras baigėsi apdovanojimais ir prizų lietumi, apdovanoti buvo visi! Aišku pirmos vietos prizų gavo daugiausiai (pvz. knyga su Giraldezo parašu), bet aš ir Karolis taip pat nebuvom nuskriausti, gavom miniatiūrų, plakatų ir kitokių malonių smulkmenų.
Rezultatai buvo tokie: Karolis užėmė 10-tą vietą, aš užėmiau 28-tą vietą (priešpaskutinę).
Į savo pasirodymą žiuriu realistiškai - kiek pasiruošiau, tiek ir laimėjau :) Reikia skaityti taisykles, reikia turėti mūšio planą (ir ne vieną). Turnyras man parodė, kad Infinity nėra vien tik Pif-paf pašaudyti, tai yra daug daugiau, tai yra be galo įdomus ir taktiškas žaidimas, su daugybe netikėtų situacijų mūšio lauke.

Kelione atgal praėjo gan greitai, buvom sustoję pavakarieniauti pakelės užeigoje, pravažiavom Griunvaldo lauką ir turėjom nelabai malonų bei pavojingą įncidentą su laukine gyvūnija.
Namo grįžau truputį pavargęs, tačiau su įkvėpimu ir gerai praleidęs laiką. Sekantis turnyras atrodo bus Latvijoje, taigi turiu laiko pasiruošti!

Prizų stalas.

Pirmos vietos laimetojas.

Antros vietos laimetojas Sathuli

Gražuolės odaliskos


Šiek tiek nuogybių.

Grožybių konkursas.

Fantastiškas baseinas su žuvytėm.

Kompanija "Deep cut studio" iš Lietuvos buvo tarp rėmėjų.

1 komentaras:

  1. Malonu girdėti, kad sėkmingai nuvažiavote ir su gerą nuotaiką grižot. Sveikinu!

    Į turnyrą buvo sudėta daug pastangų ir laiko, tai matosi. Bet dėl pačio žaidimo... Nežinau. Su visom dekoracijom tai iš tikro atrodo įspūdingai. Ir gundančiai. Teks dar pabandyti įsitraukti.

    Lūšis

    AtsakytiPanaikinti