2015 m. balandžio 14 d., antradienis

Pasiruošimas turnyrui "Headbreaker's Ball 2015"

 Kadangi artėja warmachine/hordes turnyras  "Headbreaker's Ball 2015", o mano žaidimo įgudžiai vis dar labai jau šiaip sau, tai nutariau, kad reikia pasitreniruoti. Su Ter Ter susitarėm sužaisti dvi partijas, vieną su 25 taškų armijomis, o kitą su 35 taškų armijomis, scenarijų pasirinkom su veliavom, surinkes 5 taškus laimi žaidimą.



 Pirmas mūšys prasidejo gerai, viskas ėjo pagal planą, padariau gan daug žalos priešininkui, bet iš to džiaugsmo pamiršau laiku panaudoti "Feat" ir aišku tuom pasinaudojo mano oponentas, užėmė veliavas, surinko 5 taškus ir laimėjo partiją.



  
 Antras mūšys buvo jau šiek tiek didesnis, užsisvajojau per pirmajį ejimą ir vietoje to, kad su visom miniatiūrom būčiau bėgęs 10-12 coliu, tiesiog paėjau 6 colius... aišku oponentas nepraleido progos pasinaudoti mano klaida ir sparčiai rove link veliavų, perėmė iniciatyvą į savo rankas, aišku aš dar bandžiau pulti ir neleisti jam susirinkti taškų, bet jis išmuše mano trolius buvusius arčiausiai veliavų ir surinko 5 taškus.
 

 Taigi rezultatas nelabai džiugus Troliams, du pralaimejimai prieš Cygnar... Šiaip Ter Ter yra stiprus žaidejas, ir tai, kad prieš ji pralaimėjau nereiškia, kad mano pasirinkta taktika buvo prasta, tiesiog padariau nemažai klaidų valdydamas burius ant stalo, už tas klaidas ir sumokėjau :)
 Apibendrinus abi partijas darosi aišku, kad  tiesiog per daug susikoncentravau į žalos darymą, o labiau reikėtu koncentruotis į užduoties vikdymą.
 Belieka sulaukti šeštadinio ir tada paaiškes ar davė naudos šie pralaimejimai :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą