2015 m. vasario 13 d., penktadienis

Infinity lyga startavo.

 Štai ir prasidėjo Infinity mini lyga, sulošiau pirmą mūšį pries ateivių rasę Tohaa.

 Mūšys man nuo pradžios klostėsi palankiai, gavau pirmą ejimą ir mano nekantrus muttawiah kariai pirmieji puole į priekį, prasiverže pro priešo užtveriamaja ugnį, aptiko už namo pasislepusius trys ateivius, du iš ju paklojo vietoje, dėja trečias paspruko... abu muttawiah kariai paaukojo savo gyvybes vardan... vardan kažko :)
 Taureg'as snaiperis pasinaudojo savo termo optiniu kamufliažu ir infiltravosi netoli stalo vidurio, puikiai mate mūšio lauką, ir savo pavojinga ugnimi priverte pasislepti priešo kulkosvaidininką.
 Ateiviams darėsi riesta, ir jie pabandė kontraatakuoti, trys ateiviai vienu metu atsistojo ir atidenge ugnį į Taureg'ą ant stogo... nepataiko!!! Taureg'as bei keli Ghulam'ai nelieka skolingi ir paleidžia atsakomaja ugnį, du ateiviai krenta nukauti, o vienas sugeba kristi ant žemės ir lieka gyvas.
 Atrodo, kad pergale jau mano rankose ir aš pirmauju taškais, tačiau ateiviai numeta netiketą desantą, mano kariams už nugarų, du iš ju sužeidžia, nors veliau daktaras juos pagydys, bet aš netenku brangiu orderiu, bet dar ir išleidžiu du orderius kad pagydyti tuos karius... beja ateivių desantą nukovė ghulamas kulkosvaidininkas. Kituose susišaudimuose krenta mano Lasiq snaiperis, Naffatun ugniasvaidininkas bei Ahl fassed sunkusis pestininkas...

 Bet aš vis dar laimiu taškais, todėl paskutinio savo ėjimo metu nusprendžiau kiek atsitraukti ir neberizikuoti savo kariais, kitaip tariant taupyti taškus. Ateiviai dar turi vieną ėjimą, ir ji išnaudoja su kaupu... Vienas ateivis, surizikuoja ir išlindes iš už savo sleptuves nukauna mano du Ghulam'us bei snaiperį Taureg'ą... o mešlas... pabaiga nekokia, ateiviai paskutiniu ėjimu išplėšė pergalę iš mano rankų ir abu gavom lygiasas 3:3 (plius gavau vieną tašką už tai, kad mano kariuomene pilnai dažyta)  :)
 Taigi lygos pradžia nebloga, judam link sekančio mušio.

Šturmui pasiruoše du Muttawiah kariai.

Ghulamai dengia centrą.

Snaiperis Lasiq ir daktarė.

Kolkas mūsų stalas atrodo šitaip, tačiau viskas greit pasikeis... :)

Tauregas snaiperis dengia mūšio lauką iš viršaus.

Trys priešo kariai bandė atsistoti ir atidengti ugnį, du buvo nukauti vietoje, o trečias turjo vėl atsigulti.

Priešo desantas mano kariams už nugarų..

Lasiq'as medžioja ateivius..

Ateivis prieš žudamas padėjo miną...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą