2014 m. gruodžio 15 d., pirmadienis

Infinity turnyras "Fall Offensive"

 Del sveikatos negalėjau važiuoti į fantasy turnyra Latvijoje, bet nera to blogo kas neišeitu į gerą ir sekmadieni kartu su Walgiu nuvažiavom į Infinity turnyrą Vilniuje. Fantastiškai praleidau laiką ir sužaidžiau trys įdomius ir dinamiškus mušius.
 Savo armija sudėliojau iš daug lengvai ginkluotu pestininkų, paemiau pora Kum motociklininkų greitoms atakoms, pridejau porą Djanbazan'u su matymo prietaisais kurie gali matyti kiaurai dumus ir rimtai paramai prie burio prijungiau Lasiq'a su snaiperiniu šautuvų, kad kontroliuti mušio lauką.
 Armijos idėja buvo, kad mano figureles generuos daug order'ių ir aš kontroliuosiu stalą.

1. Mušys prieš Niblito Nomad'us.. Emiausi šaudyti nomad'u Tag'a ir taip įnikau į šaudynes, kad net pamiršau apie misiją :) tuo tarpu vienas iš nomadu jaunuoliu įbego į generatoriaus kambari (kurio aš niekaip nepridengiau) paeme anteną ir nusineše sau, veliau nomad'ai paeme dar vieną anteną. Nebeturejau ka prarasti ir mano hakeris bei leitenantas bande paimti anteną, bet abu buvo nukauti.. ir aš sausai pralaimėjau berods 0:8



2. Mušys prieš Karvedžio Combined Army, atsainiai pasirinkau stalo pusę, ko pasekoje mano kariams teko panudoti po 2-3 orderius, kad išeiti i kovos pozicijas. Mano priešas buvo geriau pasiruošes ir termo optiniu kamufliažu užsimaskave ateiviai iškarto atsidure prie dežių, iškrapšte ju turinį, primete minų ir dingo. Mano kariams teko pulti ir bandyti atimti iš ateivių ju grobį. Žuvo daug ateivių ir daug mano karių, išmušiau vieną dežę iš priešo rankų, bet paimti nesugebėjau. Pavyko įvikdyti slapta misiją, bet stipriai pralaimejau 1:7

3. Mušys prieš Somerfrik Combined Army. Taigi po dviejų mūšių turėjau 1 apgailėtiną tašką :) Tačiau nusprendžiau neliudėti ir jei nelaimėti tai bent jau smagiai pažaisti. Mano priešo armija buvo labai palanki man, daug šarvuotu ir brangiu karių, o mano snaiperis to tik ir laukė.. su savo galingu snaiperiniu šautuvu Lasiq'as iškarto paklojo du ateivius ir dar viena priverte pasitraukti. Mano priešas turejo kokius 6 orderius prieš mano 18... Po nesekmingu mano oponento dvieju desantininku nusileidimo, pasibaigusio abieju desantu žutimi ant stalo dariau ka norėjau ir trečiame ėjime priešininko visi kariai buvo nukauti. Triuškinanti pergale 8:0 ir begaline moraline reabilitacija :)

Galutine turnyro lentelė:
1. Walgis (17)
2. Null (19)
3. Niblit (14)
4. Mindaugas (14)
5. Raštvedys (14)
6. Mooncat (13)
7. Karvedys (12)
8. Marukas (12)
9. Bonis (11)
10 Somefriik (0).


Turnyro aukšciausių vietų laimetojai.

Lasiq snaiperis dengia šturmo grupę.


Djanbazan'as iš šio balkono nukove bent 2 nomad'u karius.

Mano kariai ruošiasi mušiui prieš ateivius.

Ko Dali sušaude djanbazan'a, tačiau už kolonos ja nukove paprastas ghulam'as








Ateivis paema dežę...

Haqqislam kariai pozicijose.

Žaidėm ant fantastiško grožio stalų.

Karo veiksmai vyko net modelizmo šedevruose.

Fantastiško grožio Tag'as
Ateiviai laukia mano karių.
Finaline kova tarp Null ir Walgio
Apdovanojimo ceremonija.
Walgis gavo Rikio prduotuves čeki, kuri iškart investavo i miniatiūras.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą